Sjuk :( :(

Så i fredags efter skolan blev jag sjuk alltså.. Så jävla onödigt!!! :( Och jag är inte bara sjuk heller utan jag har "fel vecka" så jag har så jävla ont i magen också. FY FAN!
Jag hatar att vara sjuk och vill inte missa någonting i skolan heller. Så jag har varit säng liggande ganska mycke i helgen och det är därför jag inte har uppdaterat..
Idag mår jag faktiskt lite bättre.. men endå inte. :/ Ska försöka bli så pass frisk att jag kan gå i skola imorgon.

Idag ska jag:
Äta så mycke vitaminer jag kan.

Dricka hostmedicin och äta allvedon.

Dricka massor av vatten.

Sova

Försöka plugga lite om jag orkar.

Fara på ica och hämta ut några filmer, jag ska även köpa halstabletter och citron.


Hur man blir av med en kille på 10 dagar

Monster till svärmor


De skulle vara så mycket bättre om bara tiden stannade när man var sjuk. Då skulle man inte missa någonting alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0