Praktik!

Imorgon börjar den praktik som jag ska ha nu i 6 veckor framåt :D Riktigt kul kommer det att bli :)
Och jag hoppas att en viss person är pengakåt och alltså bara jobbar kvällar/natt så slipper vi kanske ses. Men om vi skulle göra det så säger jag bara såhär...
Vi gillar inte varandra, det har vi aldrig gjort men medans vi är innanför väggarna på Malmia så ska vi funka tillsammans iaf för 6 veckor är inte kort tid och om vi måste ses varje dag dom veckorna så ska det vara lungt, hoppas bara jag inte får dig som handledare.. då skulle jag byta i alla fall men ;P.
Bara det ja ville säga.. ;P


Just nu så håller jag på att sortera musik.. skitkul när man har typ en miljon låtar ;P haha :D kommer nog ta ett tag ;P

Längtar till på lördag, bara jag och min älskling.. Vi ska ut och äta på Kriti, efter det så blir det bio och sen åker vi hem till mig ;)
It's gonna be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0